RAZLIČITI, A ISTI
16. novembar 2020.
Povodom obeležavanja Međunarodnog dana tolerancije, naš Učenički parlament je organizovao školski konkurs za izbor najboljeg digitalnog postera i najbolje prezentacije na temu RAZLIČITI, A ISTI. Dosta učenika je poslalo svoje radove i svaki rad predstavlja divnu priču o toleranciji. Žiri učenika izabrao je kao najbolji digitalni poster rad Vasilija Čolaka, učenika VIII razreda, dok je za najbolju prezentaciju izabrao rad grupe učenika VII razreda: Nemanje Grbe, Jovane Pepić, Mihajla Ovuke, Jovana Koštića i Nikoline Čubrilo.
Pohvale za ideju naših parlamentaraca i za sve radove učenika.
Bravo za učenike nagrađenih radova.
JEDNOSMENSKI RAD U NAŠOJ ŠKOLI
septembar i okrobar 2020.
Ovo je druga godina kako se u našoj školi realizuje projekat Jednosmenski rad. Ideja ovog projekta je da se učenicima, nakon redovne nastave ponude dobro osmišljene aktivnosti u funkciji sveukupnog razvoja, a u skladu sa svojim željama i interesovanjima. Ove škoslke godine ovaj projekat se realizuje kroz četiri radionice i na ovaj način, sa vama želimo da podelimo ono što mi radimo, stvaramo i u čemu uživamo.
Radionica Moja škola, moja pozornica
Galeriju fotografija možete pogledati OVDE.
Ciljevi ove radionice su: razvijanje komunikacijskih i govornih veština, razvijanje i negovanje međuvršnjačke saradnje, uvažavanje različitost, sticanje, razvijanje i usavršavanje scenskog izvođenja, bogaćenje i razvijanje kreativnog načina mišljenja, razvijanje samokontrole, podsticanje interesovanja za istraživanje, razvijanje sposobnosti za koncentraciju i javne nastupe, postizanje boljeg razvoja preduzetničkog duha učenika ilični i socijalni razvoj.
Radionica Tenis u školi
Galeriju fotografija možete pogledati OVDE.
Ciljevi ove radionice su: obučavanje i upoznavanje učenika sa elementima i pravilima tenisa, obezbeđivanje jednostavnog puta za razvoj veština i sposobnosti kod svih mladih igrača, razvoj podsticajnog, ali i takmičarskog okruženja, kreiranje pozitivnog okruženja koje utiče na decu da nastave da igraju tenis po odlasku iz škole, formiranje odgovornog odnosa prema zdravlju i ishrani, razvijanje komunikacije i saradnje.
Radionica Pčelarstvo
Galeriju fotografija možete pogledati OVDE.
Ciljevi ove radionice su:obučavanje i upoznavanje učenika sa osnovnim pojmovima vezanim za pčelarstvo, učenik će biti u stanju da koristi usvojeno znanje i praktične veštine usamostalnom radu u pčelinjaku, formiranje odgovornog odnosa prema radnom i životnom okruženju, razvijanje motoričke sposobnosti, razvijanje komunikacije i saradnje, kroz lični i socijalni razvoj učenika uticati na iniciranje preduzetništva.
Radionica Dečji kreativni atelje
Galeriju fotografija možete pogledati OVDE.
Ciljevi ove radionice su:razvijanje osećanja za autentične estetske vrednosti u umetnosti, negovanje radoznalosti za likovno stvaranje, upornost i istrajnost, preciznost i urednost, podsticanje smisla za kreativnost i osetljivost za estetske pojave, osposobljavanje učenika da samostalno grade kompoziciju prema ličnom izboru pomoću svih tehnika rada, podsticanje učenika da zapažaju karakteristike prirodnih i veštačkih materijača ,da uoče njihove razlike i od njih izrađuju upotrebne predmete, formiranje odgovornog odnosa prema radnom i životnom okruženju, razvijanje motoričke sposobnosti, razvijanje komunikacije i saradnje, kroz lični i socijalni razvoj učenika uticati na iniciranje preduzetništva.
EVROPSKI SPORTSKI ŠKOLSKI DAN
2. oktobar 2020.
LUDAJA U DOBA KORONE
19. septembar 2020.
Na 35. manifestaciji DANI LUDAJE, naši učenici su osvojili sledeće nagrade:
Milan Grbić, učenik V razreda, za najbolji kratki video, tema "Ludaja" i
Vuk Knežević, učenik IV razreda za najbolji likovni rad, tema "Ludaja".
Ovi radovi su nastali na radionicama "Dečji kreativni atelje" i "Moja škola, moja pozornica" u okviru projekta Jednosmenski rad koji se realizuje u našoj školi.
Milanče, Vuče, BRAVO!!! ČESTITAMO!!!